Thursday, August 25, 2011

Iftar @ JW Marriot



Semalam dapat jemputan Berbuka Puasa dari Client.. best makanan melampau banyak kat sana.. Sementara nak tunggu berbuka puasa tu aku jalan2 kat dalam Starhill.. bertahun lamanya aku tak masuk Starhill tu.. last zaman2 aku melepak kat BB area Lot 10, Sg.Wang & Star Hill, zaman2 tu Pavi & KLCC mana ada lagi wehhh! fuhhh totally dah bertukar wajah, semua butik2 mahal!!! ada ke jual jam sampai beratus ribu??!! giler ke apo!!.. huhuhuhu jakun aku sekejap hahaha.. btw tak berani nak amek gambar barang2 tu nnt kena marah plak ngan tokey kedai tu hehehe.. 



So aku sempat lah berposing2 jer kat situ sementara nak naik ke JW Marriott utk berbuka.. biasalah akak kan mmg sakai gambar hahaha.. 



tapi masa berbuka kat JW Marriott tak amek gambar pun sebab SUPERB BUZY nak makan hahaha sebab teruja nak berbuka.. emmmm tak pa lah janji  mak enjoy makan kat sana.. thanks to the Client sebab invite for Iftar :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah