Wednesday, February 13, 2013

CNY & Wedding

Hari CNY bertandang kat rumah pengantin lelaki pulak. Convoi beramai2 ngan sedara mara, adik beradik Nizam. rumah pengantin lelaki kat Melaka juga, kat Kuala Sungai Baru je. Perjalanan dalam 45min - 1jam dari kampung Cheng (kampung Nizam).

 Dengan Beras ana.. eh salah.. Biras.. LoL

Rombongan cik Kiah dari Melaka hihihi :p



 Rombongan Cik Kiah datang bertandang :p

 merenjis2 uolss!

pak sedara, mak sedara kakak & abang ipar.. hoh meriah ko memperkenalkan sedara mara dalam gambar ni..

Pengantin lama yang dah ada 2 orang anak =)

#NizamFamily.. sebelum balik, kasi amek gambar dulu ngan pengantin :)

Lepas dah bertandang kat rumah pengantin lelaki, kitorang pun bergerak beramai2 singgah tepi laut jap amek2 angin, buang2 angin, amek2 gambar pulak... 

ladies... makcik2, kakak2, anak buah & sepupu Nizam.. 

Mak Usu pun macam dah nak sama besar ngan anak2 buah *wink wink* :p

 #NizamFamily 

OK dah puas amek2 angin, buang2 angin, amek2 gambar.. moh balik Kampung Cheng.. get ready nak gi makan malam.. yeayyy Abah belanja makan.. 

Sementara nak tunggu malam, aku dok melayan anak2 aku & anak2 buah main jap.. time tu Nizam, pakcik & abang ipar dia gi kubur arwah mak dia yang tak jauh dari rumah.. dorang menziarah & betulkan tanah yang dah mendap kat kubur arwah.. 

Mak Usumummy carry anak2  & anak2 buah naik basikal.. hohoho lengoh juga lah seluruh badan mengayuh basikal.. dorang ni badan dah ler berat.. huh!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah