Thursday, January 26, 2012

Anugerah Pelajaran Cemerlang

Thanks God!!! Khairine dapat Anugerah Pelajaran Cemerlang.. Mummy proud of you. Even baru 7 tahun, Standard 1 tapi boleh menunjukkan satu transformasi dalam hidup dia...

1stly aku dapat surat dari sekolah, aku mcm tak paham kenapa cikgu dia tulis Anugerah Pelajaran Cemerlang kenapa tidak Anugerah Pelajar Cemerlang??? ohhh rupa2nya Mata Pelajaran Terbaik..


15 November 2011 - as mom & responsibility, aku pun meraikan hari kegemilangan my the only one Cik Khairine punya hari pengANUGERAHan dia.. dengan rasa bangga, aku pun sabar menantikan dia muncul kat pentas...

Proud Mom in the World!!!

 Khairine Adrina - 93.45% dalam subject Fekah

 Jeng jeng jeng.. tu dia yang kanan skali.

Sgt comel.. masa ni hati aku sebagai seorang ibu sgt lah terharu :)

 With her fav ustazah.. Uztazah Farhah


Amacam?? macam Ustazah Pilihan 2011 tak??  :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah