Wednesday, October 28, 2015

Happy Birthday To....



To?? Gempak tak?? sendiri yang taip, sendiri yang nak buat surprise.. hahaha.. tak gempak langsung. 

Yes.. it's my birthday today.. yang ke? 35 tahun dah.. lagi 5 tahun masuk 4 series pulak.. itu pun kalau dipanjangkan umur lagi. Makin membesar dan makin tua ni aku rasa banyak perubahan dalam hidup. Bila dok renung-renung balik dari zaman remaja dulu sampai dah kawin dah beranak pinak, rasanya jauh lebih matang. Alhamdulillah kehidupan aku kini lebih selesa dari dulu. Keluarga, kebahagiaan, kehidupan semua Allah permudahkan. Amin (sambil sapu telapak tangan kat muka).

17 comments:

  1. Aamiin.. Happy Birthday Kak Zaza !

    ReplyDelete
  2. Happy birthday Zaza!
    Semakin matang semakin sweet ye:)

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday zaza... masih bergetah solid molid takde hal la nk 4 siri pun klu menten cam ni

    ReplyDelete
  4. happy birthday u look pretty darl!

    ReplyDelete
  5. ..best friends are supposed to share everything with each other, so I am celebrating and sharing your birthday with you like it’s my own. I celebrate the beautiful friendship we share! Selamat Hari Lahir Zaza Abdul Latif....


    ReplyDelete
  6. Happy birthday my fren..
    Semoga bahagia selalu...
    Panjang umur
    Murah rezki

    ReplyDelete
  7. Happy birthday kak zaza!! Umur kita tak jauh beza pun...kita lambat 5 tahun je dari akak. Hehe...

    Salam perkenalan...jemput singgah blog kita nanti :)

    ReplyDelete
  8. happy belated birthday senior! ehhehe

    ReplyDelete
  9. Happy belated birthday my dear zaza...May Allah bless u always and semoga semakin gojessss lagi!!!! =D

    ReplyDelete
  10. alah.. siapa lagi nak buat entry kalau bukan sendiri.. hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah