Sunday, October 15, 2017

Come Back


Me & Cinta 😘



Assalamualaikum. Happy Sunday. Lama benar tak keudara.

Bukan dah tak berminat nak berblog. Cuma semenjak berhijab awal tahun ni.. Rasanya blog ni macam dah tak releven lagi dengan aku sekarang. Sebab entry2 lepas semua banyak yang tak hijab.

Dah lama nak renovate blog ni sebenarnya. At least buat masa ni aku boleh setting & screen dulu followers. FB & IG pun under construction sekarang. Try to delete/ hide mana2 post & gambar yang tak berkenaan. Or else ikutkan hati, aku nak delete je account tu. Tapi sayang pulak. Tak apa lah. Buat masa ni biar aku invisible dulu.

Malam tadi gigih tukar header blog ni 😂 lantak lah apa jadi pun. Janji header tu dah bertukar. The rest of picture yang ada dekat wall ni, aku akan transform sikit2.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah