Wednesday, November 19, 2014

Fullhouse

Lately ni kan aku busy.. kadang balik rumah dah penat.. nak masak pun dah tak mampu. Kalau sempat aku masak lah jugak balik kerja.. habis masak, makan anak beranak.. masa makan pun rasa macam nak terpejam dah bijik mata ni.. terpaksa ku gagahkan jugak telan makanan walaupun mata dah nak tertutup.

Semalam aku cakap kat Nizam.. malam ni kita makan kat luar lah yer.. lagi pun barang basah dah tinggal hujung-hujung je dalam freezer coz last week kitorang tak ke pasar untuk top-up barang.. so jadi lah satu alasan kukuh untuk mengelak dari masak kikiki.

Fullhouse menjadi tempat pilihan. Dengar kabor Fullhouse kat Jalan Yap Kwan Seng tu dah tutup yer?? aku dah lama tak lalu area situ so tak tau pulak yang Fullhouse kat situ dah tutup.. yang aku tau Fullhouse kat Wangsawalk tu memang sah-sah dah tutup. Ada haritu aku nak pergi makan kat TGI Friday Wangsawalk.. kan sebelah TGI tu ada Fullhouse.. sekali tengok tempat tu dah gelap. Tanjat Jijah!

Fullhouse

Info.. kan aku ada mention kat atas tu tadi yang Fullhouse kat Jalan Yap Kwan Seng & Wangsa Walk dah tutup kann.. yang aku pergi ni dekat Kajang/ Cheras batu 9.. dalam Giant kat tepi hiway Silk tu. Aku rasa itu lah satu-satunya Fullhouse yang wujud setakat harini. Branch kat tempat lain aku tak sure ada ke tak.

Aku & Nizam choose menu yang sama.. Tony's Teriyaki Chicken Burger

  Seared Atlantic Salmon Fillet for Khairine

Masala Breaded Chicket Cutlet for Danish


Fish & Wedges for Otai (emak) :D

Creme Brulee

 Latte

 Otai

Pak Nizam

Tuan rumah ;P


KhaNish

~The end~

20 comments:

  1. Giler tetibe cerita terus the end!

    Gegurl pun tanjat nak pegi mkn kat wangsa walk dah takdo full house..

    ReplyDelete
  2. Sllu dgr tp xpnh cuba mkn..hehe..
    TP semua nmpk sedap je tuh nengoknya

    ReplyDelete
  3. Dah lama nak berhajat nak makan kat fullhouse ni...misi tertangguh . ok one day nnt nak ajak asben mai sini. tgk memu kak zaza betul2 membuatkan sy nak gi...

    ReplyDelete
  4. tup tup dah end...baru nak baca celoteh kak zaza..

    sedapkan kat situ pastu makan sikit pun dah kenyang giler

    ReplyDelete
  5. hahaha itu la kita pun terkejut tgok the end' baru nak feel baca lagi..

    ReplyDelete
  6. Lor.. dah habis.. baru nak amik feel baca.. ;)

    ReplyDelete
  7. singgah pagi
    hari ini bz skit
    nak mengemas kat office

    ReplyDelete
  8. Kat Jalan Yap Kwan Seng tu memang dah tutup dah. Tiap hari lalu jalan tu. Dulu bukan main meriah lagi kedai ni kan.

    ReplyDelete
  9. klu dah penat mmng semua nya malassss....otai msih bebisa ye mak! hehee...

    ReplyDelete
  10. owhh yg dkt jln yap kwan seng tu dh tutup ke? sunway pyramid nye x tutup lg kot.

    ReplyDelete
  11. Sedap tak? Tetiba end jer..hahaha...

    ReplyDelete
  12. Teriyaki chicken buger tu sangat mengancam jiwa raga okehhh...
    Kirim salam kat Makcik Otai yerrrr :)

    ReplyDelete
  13. kali ni menu untuk Otai ada kelainan sikit..heheh

    ReplyDelete
  14. Sis...dari gaya sis cerita dlm entry pun nampak mcm penat sgt...releks ye sis zaza...menu tu semua sgt ohsem...ju x penah lg try fullhouse...alaa yg dekat2 dh tutup eh...rugi la cm ni uhuksss otai tetap maintain vogue hahahaha eh baju khanish sama la...wewwiiittt

    ReplyDelete
  15. Bru excited nk baca seterusnya lagi, tgk2 dh the end. Hehe. Menu nmpk sedap. Terliur aih..

    ReplyDelete
  16. Wah..terliur tengok..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah