Wednesday, April 1, 2015

Cinderella

Korang dah bawak anak-beranak korang tengok cerita Cinderalla Ella Ella Ella?? *titiba* hehe. Aku pergi Ahad lepas. Plan asal nak pergi hari Sabtu tak jadi.. esoknya hari Ahad kita jadikan juga planning tu.

Aku bawa Khairine ke KLCC tengok cerita Cinderella. Nizam & Danish ke Ampang Point cari barang diorang. 

Sesekali anak perempuan keluar dengan emak.. anak lelaki keluar dengan bapak. Time macam ni lah kita boleh bual hal-hal antara kami. Danish boleh borak pasal bola ke, hal ehwal pasal lelaki ke and so on. Aku dengan Khairine pulak boleh bual pasal bra ke atau hal ehwal perempuan.. hehehe.. sweet bukan?! ;P


Khairine

Sampai KLCC pukul 12.30pm. Senang dapat parking coz aku park dekat ladies parking. Beli tiket wayang siap-siap untuk show pukul 1.30pm. 


Khairine




Mummy & Khairine


Sementara menunggu pukul 1.30pm menjelang tiba, Khairine ajak aku naik atas kat kedai Stadium.. nak beli kasut katanya. What?? kasut lagi?? kasut yang dia pakai dalam gambar atas tu bulan lepas je baru beli.. bulan ni beli lagi.. ikut perangai siapa ni suka beli kasut berdozen-dozen?? pffffttt ;P

 Kasut Barbie ni yang dia berkenan. 

Bulan lepas masa beli kasut kat dia [Entry ni] dah ushar kasut Barbie ni.. tu yang bulan ni dia tuntut balik. Aduih sabar je lah budak ni.. ikut perangai siapa lagi ni.. ish ish ish ;P selagi tak dapat selagi tu dia memekak kat aku.. berbulu je telinga nih.


Pilih kaler pink

Tahu kenapa Khairine nak sangat beli kasut Barbie tu?


Dapat free gift handbag yang comel ni sebenarnya.. hurmmm

Lepas beli kasut, turun balik ke TGV. Not bad juga cerita Cinderella tu.. macam yang kita dah sedia maklum.. memang dah tau jalan cerita sebenar.. masa kecik-kecik dulu kita dah pernah baca buku cerita Cinderella.. bila dah tua bangka macam ni baru di buat Film yang di adaptasi dari buku cerita. Korang kalau tak sempat tengok kat wayang pun tak apa.. tak lama sok mesti keluar kat Astro.. percaya lah kataku ini.. hahaha.

Chop! Cicakman pun kitorang dah tengok.. Ada yang kata tak best cerita tu.. bagi aku best je.

Hey, Bedah! hahaha.. ni je sempat aku snap dalam panggung wayang cerita cicakman.

Lepas habis tengok Cinderella, elok je kawan aku pulak roger.. dia ada kat Dome ajak lepak sekali. Aku pun lekas-lekas turun. Mana taknya.. kebuluran kau!! lapar bagai nak giler.. lepak Dome order Carbonara.

Me & Tante

Masa lepak makan kat Dome Nizam whatsapp aku..

Overnya dapat makan aiskrim yer!

Nizam send gambar Danish.. rupanya diorang lepak kat Baskin Robins dua beranak. Aku tanya diorang beli apa.. Nizam kata dia beli baju kerja, kasut kerja, seluar Danish, kasut sport, bola futsal.. bla bla bla. Amboi bukan main shopping dua beranak tu mengalahkan orang pompuan nih.

Kalau Nizam hantar gambar Danish, aku pulak hantar gambar Khairine kat Candylicious.. hehehe. 

Lepas order makanan kat Dome Khairine ajak turun beli gula-gula kat Candylicious. Habis makan kat Dome, balik rumah. Kitorang berjumpa kat rumah coz Danish & Khairine ajak pergi Times Square sekali lagi.. nak beli Photo Case katanya..

 Hurmm itu nanti aku cerita kat entry lain pulak k ;)

15 comments:

  1. best2..swett je.. za layan ella on9 je hahahaa.. memang kita dah tau jln citer dia kan.. tpi saje nak lepas geram jgak..xleh tgok wayg kat web pon jadi hihihi.

    ReplyDelete
  2. comelnyeee free bag tu...mmg kena dengan Khairine

    ReplyDelete
  3. Cantikla kasut barbie gold tu..untuk mak2 punye takde..hahaha..kalau ada nak jugak beli..kikiki

    ReplyDelete
  4. alahai...suke tgk zaza melayan anak2...hihih

    ReplyDelete
  5. wahhhh pandai betui khairine nk matching beg ngan kasut die .... so advanced la anak dara ni tau

    ReplyDelete
  6. wahhh tak sabar aku nak tunggu anak-anak aku besar mcm ni!!

    ReplyDelete
  7. tak best.tapi temankan jugak bini pergi tengok

    ReplyDelete
  8. Seronoknyaaa anak dh besar besar.masing2 bawak anak masing2.hahahaa.happy famiLyyy

    ReplyDelete
  9. waa i is jeles sebab tak de anak pompuan...hehhhe suh derang teman sampai sekarang tak pergi tengok si ella ni lag! grrrrrrrr

    ReplyDelete
  10. tak tengok lagi dua² cerita ni..huhu..

    ReplyDelete
  11. bergaya..memang kena handbag cute tu dengan kasut barbie tu..harga leh tahan..

    ReplyDelete
  12. Mmg lawa btl kasut tue.. Patut la dia tuntut.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah