Monday, June 24, 2013

Jerebu Teruk Di Kuala Lumpur

Semua sedia maklum, harini sekolah2 di KL & Selangor ditutup..cuma belum di isytihar darurat je lagi.

Tengoklah pemandangan dari office aku harini.. Klcc pun nampak samar2 je. 
Uolls jangan lupa pakai face mask ok.. 
Elakkan dari aktiviti luar. 


Sent from Samsung Galaxy NoteII

16 comments:

  1. Tu la..Dari opis SA pun teruk giler...jom dama2 doa agar keadaan pulih mcm biasa. .

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. teruk.. bau asap pun makin teruk sis..

      Delete
  3. Replies
    1. ermmmm makin teruk.. susah nak bernafas..

      Delete
  4. Kat office aaya pon sama ni. Makin teruk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn kat mana2 pun dah makin teruk ni fiza..

      Delete
  5. Teruknya!!!! Agak agaknya IPU berapa ni...membayang kan Muar yg 746 tu macam mana....pengsan!

    ReplyDelete
  6. Teruknya.. kat Penang ok lagi la setakat nie..

    ReplyDelete
  7. Kalau yg jenis sihat tak ada penyakit ok juga. Yg kesian pada yg ada lelah... masalah besar kan.

    ReplyDelete
  8. byk kan minum air dan lakukan aktiviti dalaman sahaja di rumah ..temerloh pun teruk gak ni tp IPU still ok

    ReplyDelete
  9. hai! salam kenal. nina singgah&follow sini dari blog suria amanda.

    ReplyDelete
  10. teruk jugak jerebu kali ni..sampai demam saya dibuatnya :(

    ReplyDelete
  11. hari ni ok sikit...sbb semalam dh ujan...tp jerebu tu masih ada...sama2 la kita jaga kesihatan yer cik bedah...pakei ler topeng tu...

    ReplyDelete
  12. Tulah...bilalah nak habis jerebu ni zaza....tapi hujan malam tadikan...harap dapat jugak mengurangkan jugak!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah