Monday, March 2, 2015

Water Orbing di Tasik Titiwangsa

Aku rasa dah sebulan cerita ni berlalu.. ni baru nak dihebohkan kat blog. Eh chop!! betul ke nama bendalah ni Water Zorbing?? puas lah aku google nak tau apa nama sebenarnya natang ni.. ikut aku, aku panggil bola air je.. maklumlah kita ni melayu.. tak berapa nak pandai cakap omputeh.. hahaha.

Hari tu lepas pergi breakfast dengan family kat Kampung Baru, saja bawak budak2 pergi Titiwangsa. Dah lama nampak water ball ni wujud kat sana.. tapi macam tak bernapsu je nak try. Tah macam mana rasa macam nak try je haritu. Ceh! cerita macam aku je yang masuk dalam bola tu kannn??! Sebenarnya aku tak masuk pun.. Danish & Nizam je yang main. 

Khairine? hurmmm minah tu penakut.. sama lah macam Mummy dia ;P tak nak aku main bola tu.. aku ni dah lah berat.. buatnya bola tu kempis tengah2 tasik tu.. dengan aku aku sekali tenggelam.. takut dowh!

Ready.. dah masuk dalam bola


Mula-mula macam tak pandai je nak mendayung dalam tu.. 

 Bila dah lama sikit baru berasak-asak dua beranak dalam tu 

Pastu tergolek.. hahaha

 Intai ikan katanya

 Wah kau Danish.. main panjat2 pulak! Bapak kau tu dah lah skinny.. hahaha.


Macam main kejar-kejar nih..

Tak silap aku haritu untuk main bola ni RM15 untuk satu bola yang boleh muat dua orang je dalam tu.. tak boleh lebih dari dua.. takut tenggelam. Masa yang dibagi untuk main adalah 10 minit.. ke 15 minit kalau tak silap. Memang tak boleh lebih dari time yang dibagi.. kalau lama2 dalam tu boleh mati lemas.


9 comments:

  1. hahaha..tak bleh blah gambar tergolek tuh..aku tgh bygkan ko yg kat dalam tuh...

    ReplyDelete
  2. Erk...kalau SA pun mmg la x akan naik de..pasal ubat magic tu...sila tgok entry Feb
    1.Testimonial Slimrich botanical slimming
    2. Rahsia kurus Suriaamanda (end January)

    Semua details kat situ ye...

    ReplyDelete
  3. Ada tgk kt tasik hari tu.. Hehe.. Tapi x brni je..

    ReplyDelete
  4. Hahaha kelakar...tak pernah try..nak cuba la nanti..hehehe

    ReplyDelete
  5. Tak beranj kot mk msk dlm bola tu tergolek2..hahaha...tp mcm nk try..kot bola tu trrgolek tak benti sbb berat tmpung rine..sudah!!!hahahha

    ReplyDelete
  6. macam best je tapi takut jugak nak masuk dalam bola tu..takut lemas..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah