Tuesday, April 22, 2014

Pemenang Kuiz Gempak Bersama Kak Jah

Tibalah masanya untuk aku mengumumkan nama2 pemenang Kuiz Gempak Bersama Kak Jah. Gempak ke kau Jah?????? Muahahahaha.

Tak gempak pun tak apa nyah.. ini kuiz suka2 je.. bukan dapat hadiah tibi lapanploh inchi phonnn. At least dapat jugak aku beramas mesra ngan korang. Sambil aku buat entry sambil korang boleh jawab soklan tah apa2 aku kat entry2 tu kannn.. walaupun hadiah yang korang dapat nanti tak berapa nak gempak, tapi cukup lah sekadar aku dapat berinteraksi secara alam maya dengan korang2 yang baca blog aku.. betul ke tidokkkkkk?? ;)

Kepada pemenang yang tersenarai tu nanti emailkan address korang kat aku yer.. email to zazaabdullatif@yahoo.com

Nah tanpa buang masa aku list kan nama korang ikut tajuk entry yang aku up haritu.

*************************************************************************************

PEMENANG PERTAMA:


Farah dari Blog farahwahyda.blogspot.com Congrats Farah. Suka dengan komen Farah ni. Mula2 dia bagi komen dulu untuk keseluruhan entry & lepas tu menjawab soalan *HugYouFarah* =)

Farah nanti email or pm I address you okeh ;)


PEMENANG KEDUA :


Aeen dari blog aeenfadzilah.blogspot.com walaupun Aeen jarang2 datang singgah Blog aku, sekali dia datang, komen & jawab soalan.. terus jadi pemenang.. hehehe. Ini namanya rejeki kan Aeen ;) Style komen Aeen berlainan sikit dari Farah. Dia bagi jawapan dulu (kemain tak menyabar Aeen nak jawab soklan.. hehehe) lepas tu baru dia komen untuk entry aku.. Congrats Aeen..  *HugYouDeepDeep* =)

Aeen, nanti email or pm hakak address awak yer yunk ;)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


PEMENANG PERTAMA:


Umi QI.. haa baru je lepas aku dapat gift dari Umi QI.. kali ni turn Umi QI pulak aku nak bagi gift.. Korang jangan salah anggap yer.. bukan sebab Umi QI dah kasi aku gift lepas tu aku nak balas jaga hati pulak tau!!.. dan bukan pilih kasih sayang yer.. sebenarnya aku suka sangat2 bila Umi QI datang komen kat blog aku. Semua komen2 dia tu sangat2 bernafsu.. hahaha bukan "bernafsu" yang lucah2 lah oiiiiii.. suka sangat nak pikir blue2 korang ni kannnn.. Maksud aku setiap komen2 yang Umi QI tinggalkan kat blog aku ni kemain panjang berkilometer.. semua ayat2 dia sangat2 ohsem!! kan Umi QI??? :)

Umi QI tak payah bagi address.. haritu I dah mintak ;)


PEMENANG KEDUA :


Tadaaaaa... sorang kumbang terselit jadi pemenang kedua.. Sobri Yaacob dari blog akusobriyaacob.blogspot.com still nak mencuba nasib walaupun lambat respon katanyer.. hehehe. Nahhhh hakak pilih dik Sobri jadi pemenang kedua.. 

Nanti email address awak kat hakak yer dik ;)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


PEMENANG PERTAMA:


Kuciwa ditinggalkan???? pfffttt hahahahaha.. Yer lah BM Cik Jah nak kasi hadiah kat awak ni sebab kena tinggal haritu.. hehehe BM dari blog relakssminda.blogspot.com


Nanti emailkan address tau.. ;)

PEMENANG KEDUA :


Mami Lizz dari blog haslizalizz.com lain macam betul perangai Mami Lizz ni.. dia tengok gambo dulu sampai habis bari dia baca katanyer.. hahahhaa. Ok jadi pemenang kedua Kak Jah yer.. 

Nanti Lizz emailkan address kat Zaza yer :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Untuk entry Waterboom Kg. Gajah Wonderland, Bandung [Day 3] aku tak buat kuiz.. so aku randomly aku pick je siapa punya komen yang bernafsu.

Blogger yang bernafsu tu adalah.. 


Idzwa.. si jelly jelly bunny ni.. hahaha jelly tu jeles eh??? ekekeke.. Wa, nanti kau pm aku address kau.. aku nak hantar bom kat kau.. kikikiki ;P

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



Hi Kak Nora.. awak tau tak yang komen awak ni bernafsu???? pfffftt hahaha. Maksud kita komen akak terpilih untuk terima gift dari kita.. hehehe.. Kak Nora dari blog dialoguda.blogspot.com Nanti emailkan address yer :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Last kopek.. untuk entry Bye2 Bandung [Day 5]

Antara pemenang bernafsu itu adalahhhhhhhhhhhhhhhh... 


Cik Puan Suria Amanda.. dari blog suriaamanda.blogspot.com
Kak Long Divas ni tak payah bagi address iolss dah ada address uolls dah.. Aku kan tiap2 bulan menang top commentator dari blog SuriaAmanda. Memang akan jadi pemenang sepanjang zaman lah aku gamaknya.. hehehehe 

Congrats uolls.. kalau korang tak baca entry ni nanti aku pergi gegar kat blog korang.. kalau tiga kali gegar tak response means tak dapek lah hakak nak nolong. Yang tak terpilih tu jangan sentap yer.. nanti aku kira2 balik.. kalau ada lebihan gift nanti aku roger korang.. 

Terima kasih korang pengomen2 bernafsu.. love you strong!!! ;D

27 comments:

  1. haaaaaa... asal tak pasan ada kuiz ni?

    ReplyDelete
  2. Wahhh shioknye. Lama xber blog.xdpt join heheh.

    *btw congrats kak farah menang hikhik

    ReplyDelete
  3. hantar kat aku C4 ehhh...senang skit aku nak bom org sana sini..kekekeke...gilossss....

    rajin ko update enrty ehhh..kalo tak meratip baru ko nak update!ha..ha..ha...

    ReplyDelete
  4. nasib baik bernafsu zaza..kalau xde nafsu x leh nak letak impian kawen lagi..opps..hahahahaha...anyway thanks dear...nak tukar alamat bleh x..x nak letak alamat opis..sebab x sampai ke tangan kak long...nanti iolls email alamat umah seremban

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada merak yang berjaya :D

    ReplyDelete
  6. Tahniah kt semua yg terpilih...hahhahaa klu ada lebih sy terus email address kt kak jah buleyyy?? hahhha juz joke ;p

    ReplyDelete
  7. wuhuuuu...daku menang 2nd place???jap2..gosok2 mata tgk betul ke nie??hehehe....thanks zaza...2nd place pun daku x kesah...walaupun daku jarang ngomen2 kat sini tp blogmu tetap ku baca hari2...suka baca entry zaza n family g bercuti...seronok sgt tgk..:)

    ReplyDelete
  8. weeeeee... tahniah kepada semua pemenang2 kuiz gempak kak jah :)

    ReplyDelete
  9. Nasib baik dapat...kalau tak memang kecewa habis wey! Mau terjun pokok taugeh nih! haha...
    Thanks and congrats to all winners!

    ReplyDelete
  10. Takde rezeki takpe..tggu disneyland punya gift lah..hahaha
    Tahniah ye untuk para pemenang sekalian...

    ReplyDelete
  11. Pengomen bernafsu hahahhaha...mmg pun...yeyyyyyyyyyyyyyyy Umi Qi menang yeyyyy...shuka2...rasa cm nak menari2 plak...rasa cm nak lompat bintang patpuluhpatratus kali hahahha....mommy zaza tau x sebab apa umi Qi kalo komen mesti pjg berkilometer? sebab Umi Qi ni suka berceloteh bebel memanjang...baca dlm blog Umi Qi pun cm tuh la...jgn harap nk jupe entry secepuk sikit...x bernafsu den nak baca hahahhahahah...zaza i love u babe...x sabor ni nak terima hadiah sebagai pemenang pop kuiz kikiki....zaza len kali buat la cm ni...suka la join cm ni...lepas baca je jwb soklan...baru lah fun....baru lah ingat...esok2 nk pi bandung lulus dah lesen nak kesana ye dok....haaaaaaa nengok ni komen terlajak berpoloh2 kilometer sebab suka sgt lah ni...hoooreyyyyyyyyyyyyyyy....mr.posmen i tungguuuuu you!...

    muahhh zaza! hahhahahha nanti senang i nak buat entry pemenang pengomen tegar dlm blog Umi Qi plak mcm SA buat...mmg lama dh nk buat...cuma tggu masa je nak umum hahahha...zaza jgn marah eh...ku dh buat komen ni cm blog....hahhaha

    ReplyDelete
  12. Tahniah buat semua yg berjaya!
    Seronok semuanya kakak pasti:)

    ReplyDelete
  13. Wahhhh...I is jeles okeh dengan pemenang semua...:)

    ReplyDelete
  14. Yeayyy...lompat bintang 20x.. bestnya menang pop kuiz kak jah.. okey jap nk pm laju2 address farah yer.. =D

    ReplyDelete
  15. tahniah pada pemenang dan pengkomen bernafsu tuh... kot ade yang terlebihh...bak sini satu zaza...nak juga biarpun dengan muka tak malu ni...hehehe

    ReplyDelete
  16. Salam singgah..... tak tahu ni pestaim singgah ke apa....tp yg penting suka baca entri yg giler2 camni.... :D

    Tahniah utk semua pemenang .... !

    ReplyDelete
  17. tahniah pada semua pemegang kuiz gempak cik jah ni...

    ReplyDelete
  18. wah..wahh.. tahniah kepada semua pemenang... :)

    ReplyDelete
  19. tahniah buat semua pemenang.. siap ada untuk pengomen bernafsu lagi tu. hihi

    ReplyDelete
  20. kenapa pulak aku tak tau ko buat GA ni za.hadehhh! terlepas mak jemah!

    ReplyDelete
  21. alamak akak..x sangka saya menang..ha..ha..
    tu nasib baik pnyertaan lambat..
    klau awal mau hadiah utama..he..he,,
    ok nanti saya sent emaill..
    tq kak jah ..:P

    ReplyDelete
  22. Eh? Nape kak Bedah tak menang? Ini tidak adil!....... undi hantu ni weyh!! hoho..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah