Wednesday, April 9, 2014

PENCURI GAMBAR..SIAP KAU!!!

AKU HARAP SANGAT KAU BACA NI POMPUAN!!!

Korang tunggu dulu yer..  bagi aku hamok kejap kat entry ni sebelum aku sambung cerita pasal cuti2 aku haritu. Aku tak kisah lah orang nak kata mentality aku low ke, bad attitude ke atau apa je kat sini.. apa yang aku tau sekarang.. aku memang tengah sakit hati ni.

Korang baca sini elok2 yer..

Aku sakit hati dengan sekor pompuan giler ni.. dia dah curi gambar2 collection dari dalam fb aku. Kalau kau mintak cara baik pun belum tentu lagi aku nak bagi.. Sangat2 kurang ajar orang macam ni!! Aku memang sakit hati kalau orang curi gambar2 dari collection aku.. bukan setakat aku je lah.. korang pun kalau gambar korang dicilok for sure korang sakit hati kannnn???!!! Especially gambar anak2 korang. Tak tau lah kalau korang tak ada perasaan kalau gambar korang dicuri. Tidak bagi aku.. aku ni manusia berperasaan yer.. silap2 boleh buat berdendam oiii benda ni.. Kau tunggu lah pencuri!!! Tau lah apa aku nak buat dengan kau nanti!! AWAS KAU!!!!

Takkan la kat fb pun aku nak kena watermark gambar collection aku.. dah tentu2 aku kenal siapa friend list aku dalam fb.. Kat IG pulak lately ni aku dah start letak watermark kat setiap gambar2 yang aku publish. Unless kalau kat blog ni. Kat blog tentu2 lah aku kena letak watermark. Kalau tidak lagi senang lah orang mencuri gambar2 aku nanti.. betul tak??  Bukan lah aku nak kata gambar2 aku tu hebat atau cantik2.. tapi itu kan hak individu.. kenapa perlu nak mencuri??!! Dah macam tak ada privacy pulak!!! Elok2 kita ambik gambar dia sedap2 curik.. cibai punya orang!!!

Entah berapa banyak lagi lah agaknya gambar2 dari collection aku yang kau cilok kann?? MINX POLICY!! Khakkktuih. Kau tau apa maksud MINX POLICY?? Kau pergi bukak kamus.. English kau pun aku tengok berteburan sana sini.. konon English kau power sangat kannn.. padahal jadi bahan gelak tawa aku laki bini je dengan kebodohan kau bila kau tulis kot english dalam fb & IG.. muahahaha.

Ada ke perkataan english tulis as “TO BUY THINGS KITCHEN”
Ada ke perkataan english tulis as “PUTERI MIDDLE TO EAT WITH BABAH”

Sucks!!!!! GO DIE PLEASeeEE!! 
Mohon gelak beramai2 sekarang!!! MUAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ni satu lagi aku nak bagitau kau.. Kau tak malu ke kantoi dengan orang yang tau sangat2 dengan perangai BODOH BANGANG kau tu??? kau jangan nak hipokrit sangat lah weiiii.. selama ni orang yang tau perangai bodoh bangang kau tu memang akan jadi bahan gelak je lah.. orang yang tak tau perangai BODOH BANGANG ABADI kau pulak, memang orang akan kata kau baik.. baik yerrrrrrrr??? Baik kepala taik kau!!!! Aku rasa bau taik lagi mulia dari perangai bodoh bangang kau tu kau tau tak???!!

Lepas ni aku nak letak watermark besar kat setiap gambar yang akan aku keluarkan kat mana2 social network aku. Mampos lah kau tak dapat curi lagi gambar2 aku. GO TO HELL YOU!!

Itu belum aku cerita lagi kisah KANTOI kau yang dah aku spot haritu dalam fb & IG kau.. haaa kau jangan main2 yer pompuan!!! Kalau kau tak nak dimalukan, sila jangan curi lagi gambar2 aku. Kalau tidak.. terang2an aku akan letak semua bahan bukti yang kau kantoi dengan aku selama ni!!!

SIAP KAU!!!

38 comments:

  1. cool kak..jangan marah²..sabar ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. hilang sabar sangat bila hak kita org curi.. phuiiii

      Delete
  2. motif apa dia curi gambar tu?? tak patut btul... ingt kita tak leh trace ke... ??
    babap org tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. motif dia pun nak ada sbnrnya.. tp kenapa mst mencuri kannn??!!

      Delete
  3. haaaaaa...byk je spesis mcm ni... huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah seekornya pompuan yg mencuri tu lah Moon.. Gggrrr

      Delete
  4. Laaa...pompuan broken english ni ker yg curik gambar ko jah. Unfriend jer lah. Bahaya wei. Apa motif dia? Aku pon busy body gak nak tau...hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha lah Senah.. sapa lg.. dia lah orangnya..
      aku mmg x fren dgn dia babe..
      motif sbb dia x ada.. bila dia nak ada, dia mencuri.. biadap kan ppuan tu!!

      Delete
  5. ramai betol orang physcho dan mental sekarang ni babe...iolss pun naik takut... memang dapat dia ganyang cukup2.... patutlah u dah start watermark... bahaya ni bahaya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg babe.. i rasa org2 mental & physcho tersalah makan ubat kot.. tu yg otak dorang mereng.. hahahaha
      pls do babe.. any pic of u please watermark besar2 ok..

      Delete
  6. Gulp! Tu dia Cik Jah dah mengamuk lagi... Nak buat apa gambar cik Jah anak beranak tu, xfaham juga ye...suka kat Nizam kot haha! Lagilah mengamuk cik Jah kita ni...
    Kena hati2lah nampaknya letak gambor peribadi, maklumlah...cik Jah kat popular, cantik dan bergaya macam retis...ada yg nak tumpang glamour le tu :)

    ReplyDelete
  7. wahhh i is tatuuuttt kak jah dh beramukan! ;) sula je kak jah pompuan cam gitu....hihi macm nak tau je sapekah gerangan yg bahangang sgt tuh!

    ReplyDelete
  8. Terasa bahang ni kak. Sabar kak ye sabar. Sambil tepuk bahu. Hehehehe.

    ReplyDelete
  9. Wow meletop betui entri nie.. kan best kalau zaza dapat provide prove gambar yang dicuri lalu diletak dalam IG or FB dia... confirm rating burst...

    ReplyDelete
  10. nape la nk curi gambar org plak hadoiiii

    ReplyDelete
  11. Letak jer watermark besar2 lepas nie zaza.. dia mesti jelosss dgn kedivaan u la tue.. =D

    ReplyDelete
  12. ha..ha.. kelas kak ya... actually kesimpulan yg saya buat..mesti perempuan ni hacker akak or musuh ketat kan sebab ada baca entry yg pasai barang dapur tu.. gelak saya baca.. walaupun bi saya pun terabur tapi x de la teruk sangat nak update.. to buy thing kictten.. baik tulis malay je.. x yah la nak up sangat.. yg peliknya dia curi gambar anak2 akak wat pe? pelik saya.. adakah beliau obses dgn hdup akak.. lpas ni jgn lupa letak watermark besar2 ya. i always suport akak.. he..he.. :P

    ReplyDelete
  13. fuhhh....cik Jah tengah panas ni...asap berdebus2 keluar....block je dia cik jah oiii....

    ReplyDelete
  14. mencuri satu hal.
    broken english tu?
    aduhai.
    sabar yer kak jah huhu..

    ReplyDelete
  15. hadoiii..tahap mcm tu nak ambil gambar orang ek...sabau je ler zaza...

    ReplyDelete
  16. alahai...SA plak jenis malas nak letak watermark segala bagai....sapa la punya keja ni kan..memang konghajo

    ReplyDelete
  17. ee takut mak hencik tau...
    adoi sabo jerlakan dengan orang macam ni...
    apa motifnyer nak curik gambo....lahai...

    ReplyDelete
  18. gambar personal nak curi wat pe?
    kalau pemandangan ke resepi ke boleh gak terima
    adui mcm2 lah

    ReplyDelete
  19. pompuan gila mana yg dok curik gambaq hang jah...dia wat menatang apa dgn hasil curian tu...gila!!

    ReplyDelete
  20. Oh my....lepas ni Umi Qi pun kena amik pengajaran dari sini...kena buh watermark each picture BESAR_____BESARRRRRRRRRR....haishhh selama ini Umi QI mmg pantang org curi2 gambar ni...apatah lagi umi Qi pun mmg x suka curi gambar orang...gilaaaaaaa!...org penat2 pi amik gambor ko sesenang dok ats kerusi ciplak...hampeh....haishhh bukan zaza je marah...Umi QI pun hangin...lepas ni Umi QI pun nak buh watermark lah besorrrrr besor...hidden watermark cm bayang2 pun ok zaza...so gambar leh nampak...tp sebalik gambar tuh ada nama kita hahahhaha

    ReplyDelete
  21. amukkan bukan la bad attitude bg me.. itu expression our feeling.. we human being right... nothing wrong.. opps.. yg jenis curi2 pic nih mmg buruk perangai.. jenis tak reti bahasa tuh.. huhu.. sabar yer

    ReplyDelete
  22. Pernh juga terkena.. Dr situ ai alert dh.. Wajib ltak watermark..

    ReplyDelete
  23. yeassss teruk betol org ni.Tak waras kot zaza heheh

    ReplyDelete
  24. Memang nak kena belasah itu pompuan ....hehe...
    sabor weyh....nanti darah tinggi kena maksn pil darah tinggi....Nizam gak yang susah! Hehe

    ReplyDelete
  25. catch her and screw her.....gambar pun x save dah:(

    ReplyDelete
  26. find her and smack her babe....gambar pun nak curikk

    ReplyDelete
  27. Wahhh... ini kes parah ! Hati2 sis.. letak watermark teruss. Jgn bagi chance! Hehe

    ReplyDelete
  28. rasa nya kalao ada depan mata memang dah hancoq lumat berkecai akak buat dia .,.. kihkihkih

    ReplyDelete
  29. Perggghhhhh...takut akak Zaza tapi yelah kan buat baik org pijak kepala elok kasi warning sikit.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah