Wednesday, May 28, 2014

Dua Tahun Lepas

Minggu ni agak terbengkalai sikit blog aku sebab tak ada cerita menarik nak diwar warkan.. Daripada terus terbengkalai, lebih baik aku korek album2 gambar lama.. boleh jugak aku buat karangan bergambar sambil2 mengimbas kembali zaman2 lampau.. hahahahaa.. melampau sangat nak guna ayat zaman lampau.

Nak kata throwback memang throwback.. tapi aku lebih suka kata entry ni as entry "how time flies" wah cakap omputeh kau Jah!!! hahaha. Dua tahun lepas kan aku tak berapa active berbelog, banyak gambar2 kenangan yang ado semua aku humban masuk fb. Ni tengah kekontangan idea ni elok lah aku up satu entry kenangan lampau.. hehehe.

Belek2 folder ternampak gambar ni masa kenduri dua tahun lepas.. so mari kita masukkan gambar ni kat blog.. Time ni buat kenduri kecilan2 je. 

Dah ready nak tunggu majlis start sebelah malam.

 Rasa nak tampar diri sendiri sebab seronok tengok deco yang diidamkan menjadi kenyataan. I feel like im in wonderland gittue.. hahaha. Kak Jah memang suka over acting!

 Thanks to Wedd Station sebab deco2 kan majlis I masa ni.. Kak Jah terlajak happy sebab cantik sangat2.. *menarizapin* ;P

Deco2 atas meja yang sangat2 english.. Itu yang aku request pun dari event planner. Pandai event planner tu.. sangat2 menepati citarasa intipati selera aku yang ada sikit kekwat time tu. Nasib baik dorang layan je kehendak aku.. 

Opkoz lah diorang kena layan.. kita bayar diorang kot.. diorang mesti lah nak kena jaga hati customer kekwat macam Kak Jah ni.. hehehe.


Ada lagi gambar.. nanti aku pegi carik jap.. kalau aku rajin aku sambung buat entry ni yer.. =)

Pssttt.. entry tangkap muat je.. janji berhapdet.. hahahaha 

Bye uolss :D

7 comments:

  1. olorrrr I want more I want more... ni tak cukup gambar ni nih... nak tengok orangnya baru complete...ahakss...tak nyempat...

    ReplyDelete
  2. wahhh...enibeseri ke kak jah?? kurrrlaassss kak jah ^___^ yg pasti kna smbung entry ni tak puas baca nya...

    ReplyDelete
  3. tantek sangat!! i like! ~^__^ ~ tapi why gambar sikit sangat nie.. tak puas tengok.. cepat2 sambung citer k..

    ReplyDelete
  4. Lawa sangat deco untuk kenduri ni. Sejibik macam taman. Hehe

    ReplyDelete
  5. Memang cantik deco nya tu Zaza.. akak pun berkenan tengok jah ehe :)

    ReplyDelete
  6. nice ala gala wedding in the garden

    ReplyDelete
  7. kerrlasss deco nya sis... rasa nak buat majlis lagi sekali...hhaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah