Monday, March 10, 2014

3 Tahun Berlalu

9 March 2011 - 9 March 2014

3 tahun dah berlalu.. aku rasa macam baru semalam ayah pergi.. itu apa yang aku rasa.. sebenarnya tarikh semalam adalah tarikh keramat buat aku. Semalam genap 3 tahun ayah dijemput Ilhahi.

AL-FATIHAH

Related Link : 


27 comments:

  1. Alfatihah...moga arwah ayah zaza tenang disana...limpahkan kiriman doa buat arwah....amin...

    ReplyDelete
  2. doakan rohnya tenang disana aminn

    ReplyDelete
  3. Al-Fatehah...rindunya la kan bila dikenang pengalaman dengan org yg kita sayang....

    ReplyDelete
  4. semoga rohnya tenang di sana & ditempatkan di kalangan org² yg beriman..al-fatihah....

    ReplyDelete
  5. moga roh ayah zaza ditempatkan bersama orang2 yang beriman...sama la kita kehilangan ayah...ayah lizz meninggal dah 15 tahun...alfatihah untuk ayah kita...rindu dengan panggilan ayah...rasa baru semalam bermanja2 dengan dia..

    ReplyDelete
  6. al fatihah.. banyak kan lah mengutus kan doa utk ayah tercinta... :)

    ReplyDelete
  7. Al-Fatihah...kasih sayang dia hingga ke syurga kan?

    ReplyDelete
  8. banyakkan sedekah doa dan al-Fatihah kepadanya.. insyaAllah, doa anak2 anak akan sampai terus kepada nya.. bersabarlah... al-Fatihah..

    ReplyDelete
  9. Al - Fatihah. ..semoga roh ayah dicucuri rahmat...amin..

    ReplyDelete
  10. al fatihah, semoga rohnya aman dan ditempatkan dikalangan orang beriman, maaf zaza baru dapat singggah...

    ReplyDelete
  11. Al fatihah buat arwah ayah cik Bedah yeh...

    ReplyDelete
  12. Hanya doa dan al-fatihah penyambung kasih sayang... Semoga arwah bersemadi aman disamping insan2 yang soleh.

    ReplyDelete
  13. Al-fatihah...Umi Qi doakan utk arwah ayah zaza yang disayangi selalu...aminnn

    ReplyDelete
  14. Al-Fatihah untuk arwah ayah zaza...moga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang beriman

    ReplyDelete
  15. Singgah sini sat......pening weyh cik Bedah nak masak apa hari ni...beli ajos...hehe senang!

    ReplyDelete
  16. anak dengan mummy sama-sama meletop bergabung!!.. cantik zaza... al fatihah juga buat arwah ye..

    ReplyDelete
  17. Al-fatihah untuk arwah ayah kak zaza...

    ReplyDelete
  18. semuga arwah ayah diampunkan dosa2nya dan ditempatkan dikalangan org beriman

    ReplyDelete
  19. kita yang masih hidup ni hanya mampu sedekahkan alfatihah pada arwah...semoga arwah di tempatkan di kalangan org2 yg bertakwa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah