Wednesday, December 11, 2013

Throwback : Annual Dinner 2011 Oriental Pearl, Bukit Kiara Equestrian & Country Resort

Dah nama pun throwback kannn.. ini cerita tahun 2011, January tak silap aku. Company buat Annual Dinner kat Oriental Pearl, Bukit Kiara Equestrian & Country Resort. Aku in-charge untuk games dan lucky draw.. so agak busy sikit lah sebelum hari kejadian. 

Dalam pada bz pun aku sempat juga cari baju untuk malam tu. Baju kena ikut tema. Sebab Annual dinner ni sambut sekali dengan CNY. Poyo2 lah aku mencari cheongsam kononnya.. nasib baik jumpa. Tapi aku beli yang hok muroh2 je lah.. tak silap aku bawah seratus ringgit kot.. karang beli yang harga mahal2 pakainya sekali je. Memang benar pun, cheongsam yang aku beli tu memang sekali ni tu je aku pakai. Takkan nak pergi kenduri kawin nak pakai cheongsam pulak kennn.. hahahaha.

Hari kejadian tu aku keluar opis awal. Dalam pukul 3pm aku dah chow. Tahu naper?? sebab nak gi saloon uolls.. Akak nak siput rambut!! siap dah buat appointment awal2  hahaha lagi sekali poyo.. 


Sampai dua horang mengelolakan kepala aku.. wehhhh baik2 sket ar.. tiap2 tahun kepala bayar zakat ni.. hehehe

Momokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


Dah siap pun siput sedut hehe.. tapi ada lagi yang belum ditempek kat rambut aku ni.. nak tengok????


Nahhhh tu dia... kilek kilek rambut Kak Jah dibueknyo.. hahahahhaaha nak glamer punya pasal ;P

Siap! :)

Lepas dah siap, terus shoot ke Bukit Kiara.. Naik hiway DUKE nasib baik tak jammed. Sampai2 je Bukit Kiara semua dah get ready. 

Officemate yang ado..

Yee Sang yang tak sedap.. Dah memang bukan makanan kita orang melayu kannn..memamg lah tak kena dengan tekak aku ni.. 

Entah apa ke nama kuih2 ni pun aku tak tahu.. dia punya rasa pun aku tak ingat dah.. 

Dah tu je yang aku ingat.. paling aku ingat sekali yang aku menang best dressed.. walaupun cheongsam beli yang murah2 tetap menang.. hehe

20 comments:

  1. SA dulu pun sama gak..asal menang lucky draw jer kena kat hamper..ingat muka hamper ke apa..pftttt....yg grand2 x menyinggah...cuma x pernah dapat best dress..ater yg buat majlis SA, floor manager pun SA, acaner nak berhias bagai kan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha standard hadiah lucky draw ar tu hamper je..
      hehe floor manager pun patut dapat hadiah grand2 sepatutnya tau ;P

      Delete
  2. Tahniah jah...comel je jah ngn cheong sam!

    ReplyDelete
  3. jelita la dia...siap menang best dress lagi tu..siput rambut tu mema lawo dah macam stewardess gayanyer tu...

    ReplyDelete
  4. Kenangan best dalam hidup kan..mesti ingat... :-)

    ReplyDelete
  5. Hahahaha..kalah artis Hollywood okehhhh...sekali sampai 2 orang blow your hair!

    Muka bosses tu mmg nampak sempoi....bos mat saleh mmg selalunya sporting...
    Yee sang?I pun sure tak makan..tak lalu tgk...hahaha

    ReplyDelete
  6. Curlasss ko kak jah. Memang hot mommy.

    ReplyDelete
  7. Best nye dpt DUA hadiah. Memang lucky lah yer... Tahniah!

    *Jemput jenguk blog saya
    http://vitaminformeandyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. wowo kak jah kita ber cheongsam dan berambut siput.. saya dah lama mengidam pakai cheongsam tapi tak kesampaian... :)

    ReplyDelete
  9. Ahkak ni asyik la tak lucky je ko...

    Kalau dinner nak le jugakkan ikut tema bagai...

    ReplyDelete
  10. wahhhh hebat menang best dress...weeeeeee sonok plak buat throw back kan...cun zaza

    ReplyDelete
  11. tak sakit ke rambut ditarik macam hantu kak limah tu...hehehehe

    ReplyDelete
  12. cantik la rambut akk tu.. simple je.. :)
    nampak kemas..

    ReplyDelete
  13. Menang sebab kesian dgn semangat cik jah tu hoho.....yelah mana tak menang siput sedut dah beratuih nak menyimpulnya 2 org lagi pulak tu hehe....kalau tak menang mmg kesian le hehe......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah