Monday, March 18, 2013

Bukan Cerita Menarik

Heeee sebenarnya tak ada cerita menarik pun untuk aku share kan harini... 

Memandangkan weekend lepas pun tak kemana2, kecuali ada appointment berMassage-massage badan je kat Rahsia Facial & Body Treatment. Actually ni appointment aku yang kedua dalam bulan March ni.. Sedap ko bermassage2 badan ni.. seperti dibelai gituk.. buelkk :p

Time gi massage tu, aku bawak mak aku sekali, mak pun bermassage-massage jugak koo!! hahahaha.. Sementara tunggu mak massage.....

Nahhh tatap lah gambar aku yang tengah verangan depan cermin ni.. ngeh3 :p



Semalam pun melepek je dok kat rumah sambil bermanja2 dengan sang suami & anak2.. cewahhh geli tiak orang mendengarnya... puiii

Bukan apa, malesss lah nak keluar memandangkan cuaca kat luar tu kemain panas bahang.. dah lah kulit aku ni jenis tak berapa nak cerah, karang kena plak lagi cahaya matahari yang panes gedegang tu, lagi jadi hitam metallic plak nanti kulit I nih uolls.. ngeehhh sangat lah poyonya!! :p

Eh sebelum terlupa, saja je nak expose jersey baru anak dara hamba. 

Tadaaaaa... cer teka siapakah dia?? hehehe
poyo lah! siapa nak main teka teki ngan ko.. puii :D

Khairine lah ni uolls... kenapa tak KHAIRINE???? sebabbbbbbbb kalau bubuh nama KHAIRINE, huruf tu tak muat nak tepek kat baju tu Bedah oiii ... maka ADRINA saja lah kat situ.. Nama penuh KHAIRINE ADRINA kemain panjang nama mak pak ko bagi kennnn.

Lagi tak logik lah kalau suruh tepek nama penuh KHAIRINE ADRINA kat baju tu kannn???!!!! 

No. 8? kenapa nombor 8? entah... aku pun tak tau kenapa Khairine pilih No. 8 hehehe.. balik nanti aku tanya dia lah ek :p

Danish pun ada juga bapak dia tempahkan jersey macam ni, tapi aku tak amek gambar.. lupa plak kat anak bujang aku yang seketui itu ehehehe.. nanti lah kalau ada time nnt aku cuba expose kat entry lain eh.. 

Dah lah, nak stop dulu.. kata je 'Bukan Cerita Menarik' tapi bila tengah menaip ni, kemain panjang berjela pulak cerita aku.. kbai.

16 comments:

  1. Dah menariklah tu Zaza... cerita massage2, cerita berangan2 depan cermin, cerita lepak2, cerita jersi2 hehe...oklah tu!

    ReplyDelete
  2. hehhehe.. kalau OKje kata menarik, menarik lah kot
    tu pun belasah je.. sbb tak ada idea dah apa nak dirapukan dlm blog ni =)

    ReplyDelete
  3. assalam, salam ukhuwah dari bunda..

    ReplyDelete
  4. wah best nya ber massage massage u olsss hehe

    ReplyDelete
  5. wah best apa g massage2 ni !

    ReplyDelete
  6. sebulan 2 kali dah g massage..hebat2 cik bedah ni..cik kiah ni ha..sebulan sekali pun x ada...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah cik Kiah... makin tua ni makin sakit2 badan niha.. so sebulan 2 kali massage tu dah terbaekk noqs.. hehehe
      apa lagi cik kiah!! mari lah kita bermassage sesama hehehe

      Delete
  7. comel baju tu..... pink kaler.....

    ReplyDelete
  8. Remy, hehehe kannn girl kalau pakai pink comel :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah