Wednesday, October 9, 2013

WW in October #1

The Blue Kodok

34 comments:

  1. cool la kodok ni....ada sebijik, bawak jalan petang2..best woooo...hahaha

    ReplyDelete
  2. dari belakang macam lori..dari depan mesti comel cam volkswagen kan

    ReplyDelete
  3. comel la... ni mini cooper + pickup ka..?

    ReplyDelete
  4. Hehehhe so antik dan comel...anyway Umi Qi mmg suka kereta fesyen2 lama...suka tgk orang yg punya kereta lama dijaga molek...sgt2 suka tgk mama zaza...

    ReplyDelete
  5. nak tumpang boleh...maner nak carik mini cooper gini....haha...

    ReplyDelete
  6. dh rmai yg pakai tapi harga mak haiii!

    ReplyDelete
  7. Jgn under estimate zaza kalau racing dgn kita belum tentu lagi ni...
    Maintain baik ni:)

    ReplyDelete
  8. wahhhh...ala-ala...klasik gituu..^^

    ReplyDelete
  9. teringat pic kete biru dlm cite mr bean yg selalu jadi mangse mr bean tu kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Ada lagi eh keta cam tu... Dah masuk kategori antik!

    ReplyDelete
  11. no plat kereta nya ni, PK.. suruh kita pk kot.. hihi, klasik habis..

    ReplyDelete
  12. comel..^^

    http://nuurjana.blogspot.com/2013/10/sibu-sibu.html

    ReplyDelete
  13. cantik n antik ,,, kak zaza nak beli ke? ker keta kak zaza :)

    ReplyDelete
  14. Cik Jah....Cik Bedah tak de idea nk komen kata ko....

    ReplyDelete
  15. GIla comel. Haha... Best kalau dapat ni.

    ReplyDelete
  16. Comeii bangat, untunglah klu dpt seketul nih :-)

    ReplyDelete
  17. ada juga kete macam ni kat mesia.

    ReplyDelete
  18. klasik...lagi mahal dari vios terbaru...hehe

    ReplyDelete
  19. rara penah tgk dulu.live.ada 2 biji.omei kan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah