Wednesday, January 25, 2012

I'm back from Bla Bla Bla....

Agak lama aku tak berBLOG, so hari ni baru nak wake up & nak update apa yang patut.. mungkin ada certain2 cerita yang aku dah lupa.. so suka hati aku lah nak update apa pun, blog aku, cerita aku.. so tak tau nak mulakan yang mana satu dulu... belasah je lah ek :p


kadang2 tu mmg tak ada idea apa yang nak aku "menjoyahkan" dalam blog ni... dah lah tak ada idea, lagi parah aku mcm dah hilang ingatan yang sebenarnya aku ada diary canggih ni utk aku update cerita2 harian.. sebenarnya boleh jer update via BlackBerry, tapi tu lah aku ni kengkadang bodo tak tentu pasal coz tak reti nak guna plak.. emm what ever je lah.. 

ok lah nak cari idea nak "menjoyah" plak.. #kbai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah