Monday, October 21, 2013

Love You Encik Sombong

Siapa layan cerita Love You Mr. Arrogant?? aku baru je layan cerita tu wehhh.. mula2 aku tak berapa nak kisah sangat.. siapa pelakon dalam cerita tu pun aku tak kenal.. lagi pun cerita tu kan start pukul 7pm, nak dekat2 maghrib, so aku malas nak layan sangat. Karang leka je tengok cerita tu.

Selama ni selalu dengar orang sibuk dok bercakap pasal Mr. Arrogant, tapi aku tak pulak merasa nak ambil tahu apa itu Mr. Arrogant ni.. orang Perak kata 'perghaq' haha memang perghaq kan aku??!! Bila dah lama2 baru tahu rupa2nya Mr. Arrogant tu slot akasia kat TV3.. pffttt.


Tahu macam mana aku boleh terjebak tengok cerita tu?? ini semua gara2 Khairine lah ni. Last week tak silap aku, dia panggil aku.. Mummy meh lah sini tengok cerita Love You Mr. Arrogant. 

Aku pun dengan confidentnya jawab Apa?? Mr. Arromugam?? hahaha bodo tak?? Aku pun tengok lah sekejap.. dalam setengah jam je kot. Dah lah tak tahu kepala ekor cerita, start pulak tengok dah episode ke patblas lagi lah aku blur.. blur sebab terkejut kenapa Mr. Arrogant tu layan bini dia macam tu???!! konghajar sangat.

End up, weekend lepas aku pun login tonton.my tengok dari episode satu sampai episode patblas. Habis kau!! aku tengok secara marathon lagi haha. So hari ni boleh lah aku sambung tengok episode limablas. Kalau tertinggal episode harini pun aku tak kisah.. esok boleh tengok kat tonton ajossss. 

26 comments:

  1. weiiiii aku xsabo nk tgu episod harini.suka pompuan tu!

    ReplyDelete
  2. memang best drama ni.. Ros pun ikut jugak drama ni :)

    ReplyDelete
  3. best cite ni..slalu slot akasia mmg best2..dari nora elena, kau yg terindah, setia hujung nyawa..dan recently cite love you mr. Arrogant..huhu..yg x tersenarai x feveret..hehe

    ReplyDelete
  4. Kalau tak sabar nak tahu beli aje novelnya Zaza.
    Kakak tak pernah lagi menonton kalau sekali mesti jadi macam zaza ni terus terpikat agaknya:)

    ReplyDelete
  5. mmng best giloss!!!!... arrogant sgttt...

    ReplyDelete
  6. masih tak terjebak nak tgk lg la zaza walaupun menjadi topik hangat kat ofis i nie..hehehe

    ReplyDelete
  7. Hahahaha. Dah terjebak! Kite bila dah bc novel tak kisah sgt kalau ter skip. Skrg tgh donlod cter kampung girl. Kiki.

    ReplyDelete
  8. Itu yang malas nak tonton cite bersiri ni...bila dah terjebak, jadi macam satu kemestian dan terikat pula...

    ReplyDelete
  9. aku pun layan....terjebak sebab sebelum cite ni keluar dah dok gebang kat blog2 ngan paper kate cite ni best...kawan kaki novel pun ckp best...so terpakse laa i terjebak sekali huhuhu

    ReplyDelete
  10. Samala kitew...ritu time raya haji adik&akak layan jadi terjebak jugak...lepaih tu syok pulak..sakit hati kot lelaki tu kemain kan...pompuan tu 1st time nengok dier berlakon...geram ngan mak mentua dia tu...rasa nak cepuk2 rasa...

    ReplyDelete
  11. anak dara akak dok layan citer ni...selalu kena sound kat mak dia...waktu maghrib jgn sampai terbabas...tak sesuai la antara jam 7-8 malam...

    ReplyDelete
  12. Bunda pun ada nonton jugak...tapi terlepas jugak episod pertama dan kedua belas..

    ReplyDelete
  13. aku pon layan kt tonton jer ari2 since waktu siaran kurang sesuai...
    aper pon novel crite nie memang best pon!!!
    aku pernah bace time dalam pantang hannah dulu...

    ReplyDelete
  14. Hahahha lawak mama zaza nih tau....apa Mr Arromugam bahahahhahha adoiiiii hilang stress Umi Qi nak edit report tau...dah la windu Qi nih sekarang....hahahha kalu nk harapkan Umi Qi tgk kt Tonton punah harapan lah mama zaza...sbb time sibuk koje huwaaaaaaaa....buat blog pun curi2 ayam...acaner....layan mr arromugam lah cm nih bahahhaha

    ReplyDelete
  15. curlasss. khairine lg up to date dr mommy die. hahaha

    ReplyDelete
  16. Mula mula sombong tak mo tengok ye Cik Jah lepas tu dah mcm gaya orang sawan je...hehe......
    Cik Bedah tak layan sgt tp jeling gak sesekali hehe...tp kalau naik hantu maghrib maghrib tu suruh tukar oasis hehe

    ReplyDelete
  17. fiza tgk dari episod 1st lg..kalau tertinggal tgk kat tonton je..kalau pukul9 maybe ok je kan.

    ReplyDelete
  18. mama kejap tengok, kejap tak tengok.. tak boleh nak feel.. anak-anak kacau..hihi

    ReplyDelete
  19. saya tak tengok citer ni pon kak.. sebab tak suka kat laki pelakon utama tu ha. tapi faktor lain sebab nya time tu ayah dok layan al hijrah so memang kalo minat pon xdak chance nak tengok... ^_^

    ReplyDelete
  20. tak tengok la cik bedah ooii..

    ReplyDelete
  21. best tak citer ni. saya belum pernah tgk lgi..

    ReplyDelete
  22. Best ceritanya. Fiza pun tengok. Hikhik

    ReplyDelete
  23. samaaaa laaaaa....haah...terjebak dalam masa 2 hari ni..kebetulan cuti kann... then sempat laa balik umah kejap..then layan...bestt jugakkkk!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah