Wednesday, December 2, 2015

ZTZ Outing

Ni lah padah kalau dah hujung tahun. Asal ada sale je mesti akan sampai kat handphone aku (SMS) atau received email. Ada je promotion YES yang akan dibagitahu. Last week dapat text dari MANGO promotion 30% for 3 days. Terus aku forward kat group ZTZ. Sekali dapat responce yang +ve pula dari Tante & ZazaJ.. i can't avoid.. diorang ajak pergi juga.. tu lah sapa suruh gatal forward message tu kat diorang. Padan muka aku!

Bila dah discuss dalam whatsapp, we decided outing hari Sabtu. As usual Tante kutip aku & ZazaJ.. Pada mulanya nak lunch kat Sunway Putra Mall coz lepas tu boleh terus shopping kat Mango bawah tu. Tiba-tiba teringat Little Penang Cafe kat KLCC. Haritu aku makan kat sana dengan Tante without ZazaJ. Terus tukar plan.. so kitorang mulakan dengan KLCC dulu then baru pergi Sunway Putra Mall. Sampai KLCC baru teringat.. sementara nak lunch kat sana helok sangat kalau aku hantar cuci Pandora aku. it's took about 3 hours. So sempat kitorang lunch dulu. Petang lepas balik dari Sunway Putra Mall baru datang collect. 

Nampak? KLCC --> Sunway Putra Mall --> KLCC. Kami ukur jalan dari siang membawak sampai ke malam. Nak patah kaki akak dibuatnya.


Tante's 
 My choice
Adik Zaza
Korang pernah try makan kat Little Penang Cafe kat KLCC? aku suka makan kat sini.. tempat ala-ala kopitiam. Foods pun ok. Recomended menu korang kena try Assam Laksa.. sedap sangatsss.

Settled lunch, kitorang terus gerak ke Sunway Putra Mall. Shopping time!







Sepanjang aku kat Sunway Putra Mall Nizam dok update aku (boring lah tu pergi sorang-sorang.. hehe) katanya kereta dah service.. pastu dia kata nak gi touch up kereta kat Klang.. haritu ada orang keluar parking kat Avenue K slamber je dia gesel kereta kitorang.. bodoh betul orang tu!


Bertampal & bersimen


Dah siap. Tapi Nizam tak puas hati sebab kaler tu macam ada lari sikit dari kaler original.

Habis ukur satu shopping kompleks, patah balik ke KLCC. Collect Pandora aku yang dah siap cuci.


Dah kilat kilat Pandora i :)


Us at Cath Kidston KLCC usha latest design. Nyaris2 nak beli. Nasib baik tahan napsu. Pikirkan bag Cath Kidston yang aku pakai sekarang ni masih elok lagi.

Niat nak collect Pandora je.. sekali tersambung shopping lagi. Tapi bukan i yang shopping ya.. ZazaJ yang sambung.. kat KLCC dah niat nak tahan napsu tak nak shopping.. nasib baik boleh tahan.. kalau tak boleh tahan mau jahanam poket. Tu pun Tante kata dia nak beli kasut. Aku jegir bijik mata kat dia aku kata TAK PAYAH terus dia tak beli.. hahaha. Sebab dia dah beli kasut sebelum tu.. apasal nak beli lagi. Dia takut ngan i tu.. muahahahaha.


Then sambung pulak ngopi kat DOME..


Ngopi lah sangat.

Habis ukur bangunan KLCC sambung pula ke downtown Cheras. Tante nak cari barang vape dia. Dekat pukul 1am gak lah sampai rumah. Betul-betul punya girls outing kitorang Sabtu lepas. Nak tercabut kaki i dibuatnya.

8 comments:

  1. wah ! bestnya dapat jalan2 satu hari hehe..

    ReplyDelete
  2. sedapnya menu dia..

    bestnya jalan2..
    cantek pandora u..

    ReplyDelete
  3. Kemahen zaza bejalan..
    Rin suka handbag mango...
    Semua cantik2 kan?
    Cntk rambut baru zaza...sesuai dgj muka

    ReplyDelete
  4. Kak Jah apa kabo ko.....lama tak dengo cite. Maaf le maghrib maghrib mak datang maklim le mak cuti hihi....Pergh....ni mmg betul betul outing patah kaki namanya haha..

    Maklumlah duit kalau berkepuk dlm bank mmglah susah hati kan..hihi...Tak pe....duit sendiri, lagi pun penat penat kerja kenalah enjoy ye dak .....

    ReplyDelete
  5. Bestnya jenjalan macam ini Zaza.
    Sambil mencuci mata perut pun tak dilupakan dihidang dgn makanan enak menggoda mata kakak hihi..
    Kakak sekarang ni pun tengah pakai handbag mango - tapi kakak punya murah aje beli online:)

    ReplyDelete
  6. lenguh kaki berjalan...tapi terasa kaki sakit bila dah balik rumah je..hehe

    ReplyDelete
  7. Sakan betul jalan yerp. Erkkk...2424. Teringat no plat keta lama dulu. 2424 gak ☺

    ReplyDelete
  8. Amboii shopping sakan nau nau ni kak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah