Tuesday, August 16, 2011

Buka Puasa @ Tony Roma's


Semalam aku gi buka puasa kat Tony Roma's kat Jalan Yap Kwan Seng... nasib baik lah tak ramai orang macam kat Chili's.. kalau kat Chili's jgn harap lah bleh dapat tempat duduk.. tak sah kalau tak queue panjang silap2 pukul 9pm pun belum tentu kau dapat berbuka puasa.. 


Tony Roma's retail yang aku gi semalam mmg cool lah tempat dia.. yang penting tak bz tak payah nak queue tak tau lah kenapa tak ramai sangat orang semalam kat situ.. apa2 pun janji dapat berbuka puasa dengan penuh tenang sudehhh. Kat retail lain tu aku rasa mmg ramai gilos lah orang.

pilih menu Tony Roma's

semantara nak tunggu berbuka puasa, aku sangap tengok pokok bamboo ni...



ni lah pilihan menu berbuka puasa aku semalam 
Shrimp Salmon :) 


ni plak dessert aku lepas berbuka semalam... Red Velvet

lepas dah kenyang.. balik lah apa lagi :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah