Wednesday, December 4, 2013

Late Lunch di White House Kitchen

Ok kali ni aku tak cerita pasal Dapur Meletop Kak Jah yer.. kali ni aku nak cerita pasal dapur orang lain pulak :) Lepas dua urusan yang nak kena settlekan dua hari berturut2 haritu, Nizam bawa aku makan di White House Kitchen di Kota Damansara. Ohh lupa nak mensi, dua hari berturut2 tu kitorang hangkut sekali KhaNish ikut.. hahahha dah macam sekampung pulak pergi uruskan hal dua hari tu semua orang aku nak hangkut.. nasib baik Emak Nenek tak nak ikut.. hehehe.

Laki ai bawa kami anak beranak makan western. Memang molek sangat lah.. aku pulak dah lapar terokkkkkkkk time tu. Budak2 memekak dalam kereta pun aku rasa macam nak telan je sorang demi sorang... biasak ar ai kan dah di chop SINGA oleh anak2 sendiri.. muahahahahaha.


Menu.. siapa nak pergi tempat ni tu address dia.. fb page & nombor telefon pun ada.

Ini guest board dia.. entah siapa2 tah kat dalam gambar tu aku tak kenal..

Anak2 SINGA.. hahahhahaha

 Pilihan keluarga Inchek Nizam. pilih menu #12.. "The 5th Element Platter (4-5pax)". Senang order satu menu je untuk anak beranak makan. Kalau order sorang satu plate dikhuatiri makanan tu tak habis. Budak2 ni kalau tak kena tekak nanti dia tinggalkan je makanan tu.. yang jadi mangsa tong sampahnya haruslah mak dia.. mana lah mak kau tak gemok.. sisa2 makanan anak, emak yang tolong sapukan.. hahahahahah.. Nanti datang pulak bapak kauorang ejek aku kata aku MOK.. bencikkkk!! 

Beverage.

 Pilihan aku #39 "Banana Choc Shake". Danish punya #40 "Milk Shake". Khairine punya #43 "Blackcurrant Soda". Nizam punya tak ada nombor.. sebab drink dia tahap biasa2 je.. ice lemon tea.. hahahahaha.

Tak sabar nak tengok makanan yer Bedah??? tunggu lah kejap.. Bagi lah aku buat karangan bergambar sikit lagi :))


Sedang santap laki bini..


Anak2 SINGA sedang menyantap!!! hahahaha

Nah kasi tengok sipi2 je dulu ;P

Sipi jugak tapi different corner punya part hehehe

Vege.. sipi corner sebelah kanan.
Nampak??? set penuh.. sepinggan hentak dia bagi in variety grilled foodies.. Antara yang ada dalam pinggan sebesar kompang tu ialah... grilled lamb, fish fillet (salmon), chicken chop, steak & king prawns.

Semua ni selesai habis selamat dalam perut. Sedapsssssangatttssss


Now you see

Now you don't... muahahahahhahahaa

Kenyang tak tengok gambar makanan yang Kak Jah makan???? ok bagus.. kalau dah kenyang jangan lupa ucap ALHAMDULILLAH yer... hahahahha

16 comments:

  1. giler kentang







    giler kentang ko za..mmg rsa nk cubit ko tgok entry nih..cissss




















    ReplyDelete
  2. Sedapnya! terliur dah ni kak..nak masak tak mampu ni.huhu

    ReplyDelete
  3. Smalam lagi dah kenyang gk gambar ni nok. Tapi bila tgk lagi hari ni...kecur liur wei. kbai!!!

    ReplyDelete
  4. wow...mcm best jer tempat ini...rajin sungguh yer jalan-jalan cari makan...hihihi

    ReplyDelete
  5. habis jah makan semua tu...memang betul betul lapor.termasuk yang masuk dalam blog nie...

    ReplyDelete
  6. Sabar..sabar...sabar... (ailio dh meleleh ni..)

    ReplyDelete
  7. jah, ko x risau keee asek mkn jeee, kang gemox???..hahahaha...kat dataran sunway yee, harus heret tok laki gak nie....kekeke..

    ReplyDelete
  8. sedapnya... erkk... alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  9. Perghhhh byk betul segmen jalan2 cari makan ye zaza...hebat betul anak beranak nih hehhehe...heaven tgk makanan tuh

    ReplyDelete
  10. kak jah hari tu bukan kata nak belanja saya kat sini ke ?? hekhekhekkk... sedapppp nya kak jahhhh sayur tu pon dh buat saya telan ayaq liuq tak lepaih

    ReplyDelete
  11. Sedap btl tengok zaza..meleleh air liur dah nie.. =D

    ReplyDelete
  12. pergh rega.. betul2 white house..

    ReplyDelete
  13. Sikit je ......itu jerr....kalau Cik bedah sure tak cukup hehe maklum le perut Zirafah...tau aje le besaq mana!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah