Wednesday, August 21, 2019

Rindu Rasa Nasi Padang, Bali

Day 2

Habis tengok Barong, pak supir bawak kitorang pergi brunch dulu di Restoran Rindu Rasa Nasi Padang. Area ni i tak pasti apa nama tempat dia.


Kat Bali tak ada nasi padang Sederhana.. "Rindu Rasa" nak makan kat nasi padang kat Sederhana.. Rindu Rasa pun ok je.. kalau dah lapar tu balun je lah 😛 

Kalau datang Indon tak makan nasi padang, memang tak sah. i pulak memang favorite nasi padang. Boleh makan tiga kali sehari.. pagi petang siang malam. Siap bertambah tigapat kali 😀 Not bad.. nasi padang Rindu Rasa pun sedap jugak.. as what u know.. lauk-lauk nasi padang mostly sama je.

NJ dah nak masuk dulu dah kelaparan.. i paksa dia berdiri dulu depan kedai tu ambik gambar.. hahaha


Sampai dah balik KL pun asek dok sebut-sebut dengan NJ.. kadang saja gurau manja dengan NJ.. i tenung muka dia i cakap "rinduuuu rasa" hahahaha

Kali ni kitorang tak mintak dia hidang lauk yang banyak-banyak atas meja. Dah makan pun berdua je.. better pilih lauk sorang sepinggan.

Pinggan i

Harga sengat! Dua orang makan total Rp180,000 = RM60+


Sesudah kenyang, sambil usap perut keluar dari kedai, pak supir teruskan perjalanan ke Nusa Dua.

Lets check-it out next entry :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah