Thursday, March 9, 2017

Traveloka: SALE-ABRATION Campaign

Hi Assalamualaikum.

Korang pernah dengar Traveloka? Mesti pernah kan?

 Di Traveloka korang boleh membuat perbandingan harga tiket penerbangan dan juga tempahan hotel bertaraf 5 bintang, murah dan mudah untuk dicari. Semua under one roof. Traveloka adalah satu platform yang mudah dan amat senang untuk nak booking hotel yang turut menyediakan package terbaik.. untuk korang yang suka sangat bercuti atau travel ke seluruh Malaysia mahupun luar negara, ini ada berita baik untuk korang. 

Dengan sekali daftar saja mengikut butiran peribadi korang, korang boleh teruskan pencarian & tempahan untuk next booking. Jika ada permasalahan atau pertanyaan, boleh terus menghantar email atau call je customer service Traveloka.. anda pasti akan dilayan 😉

Harga? Jangan terkejut kalau korang masuk ke website https://www.traveloka.com/ms-my/ bermacam-macam promotion yang mereka tawarkan. Yang penting tiada caj tersembunyi ye. Semua harga yang korang try search tu semua harga-harga yang berpatutan.. orang kata "last harga" lah macam tu.. tak payah nak nego sangat.. apa harga yang traveloka dah bagi tu is the best price dah.. tak akan dapat harga macam tu dimana-mana agensi lain.

So apa tunggu lagi? rebut tawaran hebat ni cepat di Trevaloka.

Apa itu Sale Abration Campaign? 

Traveloka SALE-ABRATION Campaign adalah laman web terbaru yang akan di lancarkan pada 10 Mac 2017.


Terbaru, Traveloka akan mengadakan Sale Abration Campaign. Ia adalah pameran percutian dalam talian dibawa kepada anda oleh Traveloka menawarkan tawaran penerbangan dan hotel yang menakjubkan di seluruh pelbagai destinasi domestik dan antarabangsa. 

Traveloka Sale Abration Campaign adalah disediakan untuk semua jenis pelancong sama ada perlancongan secara solo, bekeluarga atau berkumpulan.

Penawaran penerbangan : Korang boleh buat perbandingan tawaran penerbangan dari pelbagai syarikat penerbangan dan akan dapat menempah nilai perjanjian terbaik untuk ke destinasi impian anda sama ada dalam negeri atau antarabangsa.

Tawaran Hotel : Pelbagai tawaran ekslusif ditawarkan dan Traveloka telah bekerjasama dengan pelbagai hotel di seluruh Asia Tenggara tidak ketinggalan, tawaran ini hanya terdapat di Traveloka.

Bayangkan jualan yang lebih banyak dengan tawaran penerbangan dan hotel antarabangsa dan domestik termasuk diskaun (ahli sahaja).. untuk destinasi percutian kegemaran di seluruh Malaysia dan antarabangsa. Nak jadi orang yang pertama untuk mengetahui apabila ia dilancarkan.. korang boleh menghantar email diruang yang terdapat di Sale Abration Campaign

Website :
 https://www.traveloka.com/ms-my/ 

Muat turun applikasi Traveloka:
https://www.traveloka.com/en-my/traveloka-flight-ticket-hotel-booking-app


3 comments:

  1. traveloka saya dah cuba sis memang berbaloi application dia..
    bleh dpat rate yang murah..terbaik perbandingn yg dilakukan

    ReplyDelete
  2. traveloka memang best..now dah tak tgk web lain kalau nak cari hotel

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah