Saturday, May 10, 2014

Tak Kenal Maka Tak Cinta

Bukan pergi cari scandal yer Senah.. korang jangan ingat aku nak cari scandal & nak bercinta pulak. Aku nak repost entry dari blog OKje  sorry aku tak buat entry khas sebab gambar dari collection aku tak ada.. Senang2 aku repost je entry dia.. hehehe OKje.. Ok tak?? Jangan marah yer larling.. you know I laff you strong strong kannnnn?? Kihkihkih ;P

Al kisahnya hari tu (dah lama kot) aku berdating dengan Cik Bedah ni.. The week masa aku balik dari Jakarta Bandung haritu.. Dari hari ke sehari aku nak message OKje tah kenapa tangan ni payah benau nak memicit butang nak message orang tua tu.. hahaha. End up aku message dia.. tu pun dah tengahari lepas budak2 pergi sekolah agama.. deal punya deal terus menjadi.. kauuu!!! Senang je deal dengan Cik Bedah tu.. tak kekwat langsung.. bertambah sayang Cik Jah dengan Cik Bedah tau.. muahhh muahh muahhh ;D

Kalau OKje kata dia seram sejok nak jumpa aku time tu.. aku pulak ada perangai lain sikit dari dia. Hati ni dag dig dug bila dah ditempat kejadian. Bila aku dah sampai tempat dating kitorang dia boleh pulak cakap dia kata dia nak skodeng aku dari jauh… Hoiiiiii ikut perangai siapa ni main skodeng2 orang ni?? Hahahaha. Sampai je aku dah sejok kaki tangan.. gelabah giler kannn macam nak jumpa boipren plak kekdahnya. Tertonggok lah aku kat situ menunggu. Skali dari belakang ada orang bisik.. “Aummmmmmmmmm” katanya.. Tanjat Maimun!! Suka sangat main2 tau.. nasib baik aiy tak ada darah tinggi kencing manis.. kalau tidak pengsan 48jam kat situ.. *kurusssemangat*.

Borak2 sampai tak berenti tau2 je dah pukul 5.30petang. Masing2 nak gerak. Cik Bedah tu harok nak ambik anak dia balik sekolah.. yang aku pulak harok nak balik sebab takut jammed kat MRR2.

Itu je lah kisah perjumpaan kami. Tak kenal maka tak cinta.. selalu dalam blog kemain bergurau senda.. skali dah jumpa depan2 lagi becok! Muahahahahha.


Kalau nak tau cerita dari entry Cik Bedah tu boleh pergi baca kat PUNAT NI =)

20 comments:

  1. dah kenal, dah jumpa bertambah erat kasih sayang gitu..seronok kan jumpe kengkawan blogger..siap dapat buah tangan dari bandung gitu :)

    ReplyDelete
  2. oitttt iolss pun tak sempat lagi dating dengan kakak OKje sorang ni...muahahahaha...selalunya WeChat jer bertanya khabar kalau lama dah tak berhubung... nanti citerlah lagi babe... muahahahahhaa... pas tu nak sibuk gak dating sekali... kenal dah bertahun2...dari OKje mula blogging sampai sekarang, tapi main WeChat2 ajer weollss...lol...

    ReplyDelete
  3. seronok dapat berkenalan dari alam maya ke alam nyata..moga perhubungan ini akan terus berkekalan..insyallah..

    ReplyDelete
  4. bersembang sakan la tu...ada cium2 tak?? hehehe

    ReplyDelete
  5. huhu.... dapat bayangkan kekecohan berlaku ;p hahhaha syok nya dpt bersua muka ;)

    ReplyDelete
  6. amboi.. meriahnya sesi pertemuan tu yer.. best dapat berjumpa geng blogger ni, biasanya blogger akan lebih faham blogger.. hihi

    ReplyDelete
  7. memang havoc lah kan...cik jah dan cik bedah bertemu.

    ReplyDelete
  8. wahahaha... mujur la teringat nak balik kan kak... kalau tak mengadap la jem tu.. err tapi kalau ikot jalan dalam pun jem gak ke kak...

    ReplyDelete
  9. wahh..kanmahen lagik aishwarya rai..hikhik..bestnye bile kwn alam maya dapat jumpe kt alam realiti..kite bile plak nk jumpe kak jah?hihi..klu jumpe sure ai yg menggigil sejuk kaki tgn ni..adoiii

    ReplyDelete
  10. Ek eleh...dah basi baru nak cerita....dah tak de idea ler tu....
    Dah....tak yah nak tanjat tanjat Maimon.... ni ha Cik Bedah nak membuli ni .... jangan lupa tengok entri ni ...http://hainomokje.blogspot.com/2014/05/liebster-award.html
    Redhokanlah diri tu dibuli! hehe

    ReplyDelete
  11. kemahinnnn...agak nyerrrr mcm mane la perasaan aku kalau nak jumpe ko?hahaha...malu wehhh maluuu

    ReplyDelete
  12. Bila pulak kita dua nk jumpa nie..hehehe

    ReplyDelete
  13. hihi.. perasaan macam nak gi blind dated ke..

    ReplyDelete
  14. When Jah met Bedah, memang becok jadinya. Heheh.

    ReplyDelete
  15. tersengih-sengih baca entri kak zaza ni..hihi.. datang putrajaya jangan lupe roger tau.. :D (tadi macam dah komen, tak tau go thru ke idak.. heheh)

    ReplyDelete
  16. Nanti kita dating plak yer gojes :-)

    ReplyDelete
  17. Bestnya dapat dating dengan si OKje....:)

    ReplyDelete
  18. ha..ha.. lawak entry akak..dah jumpa lagi becok..kelas kau zaza!
    mnabungx3

    ReplyDelete
  19. Bagus lah...mcm ni lah erat persahabatan...jumpa sambil debar2 hehehhehe...alamak best yer debar ni...lg esited hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Zaza Abdul Latif Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah